Zakelijk Blog

Alles over het zakelijk leven!

Met een telefoonservice ben je 24/7 bereikbaar voor je klanten. Je kan je telefoon laten beantwoorden op professionele wijze, wanneer jij dat wil. Je hoeft zo geen klant meer te missen. Binnen 30 minuten is de functie aangesloten. Jouw persoonlijke telefoniste met kennis van jouw bedrijf en bereikbaar in de avonden en weekenden.

Duidelijkheid

Je komt niet voor verassingen te staan. Je betaalt altijd hetzelfde bedrag per gesprek. Telefoonservice kosten zullen dan ook van tevoren inzichtelijk zijn. Je bent verzekerd van een professionele telefoniste en je betaalt per gesprek, niet de duur ervan. Er wordt ruim de tijd genomen, zodat jij als bedrijf je volledig kan focussen op andere belangrijke dingen. Een telefoonservice biedt uitstekende kwaliteit en je kan je telefoontjes met een gerust hard uitbesteden.

Inzichten

Je krijgt volledig inzicht in alle gevoerde gesprekken en de details ervan. Juist voor ZZP telefoonservice klanten is het belangrijk om inzicht te krijgen in alle gesprekken die jij hebt overgelaten aan de telefoonservice. Zo biedt het dashboard een gespreksverslag van elk telefoongesprek. Daarnaast vind je er vele functies die de samenwerking een stuk efficiënter maken. Als klant krijg je ook veel persoonlijkheid.

Probeer het nu!

Met een telefoondienst zorg je ervoor dat je altijd belangrijk bent. Door je telefoondienst uit te besteden kun jij doen waar je goed in bent, en dat is ondernemen. Een persoonlijke telefoniste heeft kennis over jouw organisatie en dienst, daardoor dient zij als een direct verlengstuk van jouw bedrijf. Prijzen worden op maat gemaakt voor grotere bedrijven of organisaties met specifieke wensen. Tarieven worden in overleg gedaan, er is gratis e-mail contact en het is mogelijk om API te koppelen.

Maak kennis met de telefonistes

Binnen vier stappen ben je al aan de slag met de telefoondienst. Je meld je aan, binnen 30 minuten na de aanmelding wordt er contact met je opgenomen en op basis van een aantal vragen bepalen we hoe telefoongesprekken namens jou moet worden beantwoord, jouw telefoniste staat nu altijd klaar om de telefoon voor jou en je bedrijf op te nemen. Het enige dat je nog moet doen is je telefoon doorschakelen. Tot slot kan je zorgeloos werken. Alle gesprekken die worden nu netjes afgehandeld en gerapporteerd. Per gesprek ontvang je een verslag per e-mail zodat je helemaal niets mist.

Door te werken met persoonlijke telefonistes, lijkt het al snel alsof je een extra werknemer in huis hebt! Klanten zullen hetzelfde gevoel hebben, omdat ze altijd dezelfde vertrouwde stem horen.